08 juli 2013 Eindelijk onbeperkt bellen voor zakelijke gebruikers zonder jarenlange verplichtingen!

8 juli 2013

Sinds half mei biedt het bedrijf CanConnect oplossingen voor telefonie en internet die volledig contractvrij zijn. Het bedrijf richt zich met abonnementen voor mobiele en vaste telefonie en internetverbindingen, die allemaal direct opzegbaar zijn, voornamelijk op het Midden- en Kleinbedrijf. Hierbij gaan deze abonnementen ook nog eens gepaard met scherpe prijzen en spant het bedrijf zich in voor een goede kwaliteit van de verbindingen in combinatie met uitstekende service en dienstverlening.

“Wij ergeren on al jaren mateloos aan de telecomindustrie die de klanten koste wat kost aan zich willen binden met jarenlange contracten”, aldus Ivo van Herwaarde, directeur van CanConnect. Het bedrijf CanConnect heeft een totaal andere filosofie omdat het zijn klanten wil binden met kwaliteit en service. “Wij behandelen onze klanten zoals we zelf behandeld willen worden.”, aldus de leidsman van het bedrijf. Mocht een klant toch ontevreden zijn, dan kan deze in alle vrijheid overstappen op een andere provider, op de termijn die ze zelf willen. Bij opzeggingen gaat het bedrijf wel uit van een maandtermijn zodat de eindafrekening duidelijk en helder voor beide partijen gespecificeerd kunnen worden.

De mogelijkheden bij CanConnect zijn zeer divers en kunnen aangepast worden aan de wensen van de individuele klanten. Het bedrijf biedt hier een drietal innovatieve oplossingen onder de noemers “Mobile Free”, “Mobile Connect” en “Mobile Management”.

Bij het “Mobile Free” abonnement wordt naar de meest optimale oplossing voor de mobiele telefonie gezocht. Hierbij regelt het bedrijf desgewenst de toestellen, de installatie en de simkaarten. Uniek hierbij is dat de klant een specifiek vast nummer gebruikt om te bellen en gebeld te worden, maar wel met een mobiele telefoon.

Het “Mobile Connect” abonnement is specifiek voor ondernemers, met een eigen telefooncentrale, die vaste en mobiele telefonie willen integreren. Met deze oplossing worden de mobiele nummers onderdeel van de telefooncentrale.

Bij het “Mobile Managed” abonnement worden vaste en mobiele telefonie geïntegreerd en wordt het beheer in zijn geheel door CanConnect geregeld. Zonder zich zorgen te maken kan de ondernemer volop profiteren van de functionaliteit en de service die CanConnect biedt.

Enkele toonaangevende functionaliteiten die CanConnect biedt zijn onder andere het ontvangen van sms- en ingesproken berichten per e-mail, het afstemmen van de voicemailberichten op de beller, specifieke bereikbaarheid voor die ene speciale klant, het per gebruiker autoriseren voor het bellen naar servicenummers of het buitenland en het aanbieden van Overzichtelijke en uitgesplitste maandelijkse facturen.

Het bedrijf CanConnect biedt hiernaast ook een groot aantal producten voor vaste telefonie (ISDN20 en ISDN30), internet, glasvezel infrastructuren en E-faxdiensten. Bezoek de website van CanConnect voor meer informatie.

Bron: CanConnect, 2B-Mobile en Persberichten.com

Over Gerard

Geef een reactie